كنيسة الانبا تكلا هيمانوت الحبشى بالزقازيق
البابا للأساقفة: لو جاءكم شخص يطلب الزواج الثاني فلا تزوجوه.. وأنا المسئول .. شباب الأقباط يبدأون حملة علي الفيس بوك بعنوان «هنقلب البلد عاليها واطيها - صفحة 2 Ouooou13
البابا للأساقفة: لو جاءكم شخص يطلب الزواج الثاني فلا تزوجوه.. وأنا المسئول .. شباب الأقباط يبدأون حملة علي الفيس بوك بعنوان «هنقلب البلد عاليها واطيها - صفحة 2 Ouooou13
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

المنشوراتالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

البابا للأساقفة: لو جاءكم شخص يطلب الزواج الثاني فلا تزوجوه.. وأنا المسئول .. شباب الأقباط يبدأون حملة علي الفيس بوك بعنوان «هنقلب البلد عاليها واطيها

marmora jesus
ǏÑŜÃŊ
6 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
™¤¦ابانوب عماد¦¤™

™¤¦ابانوب عماد¦¤™

النوع : ذكر
نوع المتصفح: : البابا للأساقفة: لو جاءكم شخص يطلب الزواج الثاني فلا تزوجوه.. وأنا المسئول .. شباب الأقباط يبدأون حملة علي الفيس بوك بعنوان «هنقلب البلد عاليها واطيها - صفحة 2 Mn_510
الجنسية : البابا للأساقفة: لو جاءكم شخص يطلب الزواج الثاني فلا تزوجوه.. وأنا المسئول .. شباب الأقباط يبدأون حملة علي الفيس بوك بعنوان «هنقلب البلد عاليها واطيها - صفحة 2 114
المهنة : البابا للأساقفة: لو جاءكم شخص يطلب الزواج الثاني فلا تزوجوه.. وأنا المسئول .. شباب الأقباط يبدأون حملة علي الفيس بوك بعنوان «هنقلب البلد عاليها واطيها - صفحة 2 Studen11
الهوايات : البابا للأساقفة: لو جاءكم شخص يطلب الزواج الثاني فلا تزوجوه.. وأنا المسئول .. شباب الأقباط يبدأون حملة علي الفيس بوك بعنوان «هنقلب البلد عاليها واطيها - صفحة 2 Sports10
تاريخ الميلاد : 06/08/1991
الكنيسة او الابراشية : : كنيسة الملاك ميخائيل

البابا للأساقفة: لو جاءكم شخص يطلب الزواج الثاني فلا تزوجوه.. وأنا المسئول .. شباب الأقباط يبدأون حملة علي الفيس بوك بعنوان «هنقلب البلد عاليها واطيها - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: البابا للأساقفة: لو جاءكم شخص يطلب الزواج الثاني فلا تزوجوه.. وأنا المسئول .. شباب الأقباط يبدأون حملة علي الفيس بوك بعنوان «هنقلب البلد عاليها واطيها   البابا للأساقفة: لو جاءكم شخص يطلب الزواج الثاني فلا تزوجوه.. وأنا المسئول .. شباب الأقباط يبدأون حملة علي الفيس بوك بعنوان «هنقلب البلد عاليها واطيها - صفحة 2 I_icon_minitime8/6/2010, 8:33 pm

ميرسي ليكي يا ماري على الخبر مجهود مميز ربنا يعوض تعب محبتك ,,,,,,, بوب
Abanoub Tharwat
+ المسئول التانى عن المنتدى +
Abanoub Tharwat

النوع : ذكر
نوع المتصفح: : البابا للأساقفة: لو جاءكم شخص يطلب الزواج الثاني فلا تزوجوه.. وأنا المسئول .. شباب الأقباط يبدأون حملة علي الفيس بوك بعنوان «هنقلب البلد عاليها واطيها - صفحة 2 Mn_510
الجنسية : البابا للأساقفة: لو جاءكم شخص يطلب الزواج الثاني فلا تزوجوه.. وأنا المسئول .. شباب الأقباط يبدأون حملة علي الفيس بوك بعنوان «هنقلب البلد عاليها واطيها - صفحة 2 114
المهنة : البابا للأساقفة: لو جاءكم شخص يطلب الزواج الثاني فلا تزوجوه.. وأنا المسئول .. شباب الأقباط يبدأون حملة علي الفيس بوك بعنوان «هنقلب البلد عاليها واطيها - صفحة 2 Collec10
الهوايات : البابا للأساقفة: لو جاءكم شخص يطلب الزواج الثاني فلا تزوجوه.. وأنا المسئول .. شباب الأقباط يبدأون حملة علي الفيس بوك بعنوان «هنقلب البلد عاليها واطيها - صفحة 2 Swimmi10
تاريخ الميلاد : 25/04/1991
الكنيسة او الابراشية : : كنيسة السيدة العذراء مريم عين شمس الغربية القاهرة

البابا للأساقفة: لو جاءكم شخص يطلب الزواج الثاني فلا تزوجوه.. وأنا المسئول .. شباب الأقباط يبدأون حملة علي الفيس بوك بعنوان «هنقلب البلد عاليها واطيها - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: البابا للأساقفة: لو جاءكم شخص يطلب الزواج الثاني فلا تزوجوه.. وأنا المسئول .. شباب الأقباط يبدأون حملة علي الفيس بوك بعنوان «هنقلب البلد عاليها واطيها   البابا للأساقفة: لو جاءكم شخص يطلب الزواج الثاني فلا تزوجوه.. وأنا المسئول .. شباب الأقباط يبدأون حملة علي الفيس بوك بعنوان «هنقلب البلد عاليها واطيها - صفحة 2 I_icon_minitime9/6/2010, 5:58 pm

ربنا مش هيسيبنا ابدا
or=blue]]فى العالم سيكون لكم ضيق لكن ثقوا انا قد غلبت العالم[/size]
ربنا يعينا ويعين البابا شنودة
بجد مش عارف البابا هيعمل ايه ولا ايه

البابا للأساقفة: لو جاءكم شخص يطلب الزواج الثاني فلا تزوجوه.. وأنا المسئول .. شباب الأقباط يبدأون حملة علي الفيس بوك بعنوان «هنقلب البلد عاليها واطيها
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» تحذير من شباب مصر : لو الفيس بوك بقى بفلوس..مش هندوس!
» شباب الفيس بوك ينادون "كفاية تعصب يا منى الشاذلي
» المجلس الملى يطالب الأقباط بعدم الزواج المدنى
» نظرة المسيحية إلى الزواج الثاني بعد الترمُّل
» الأقباط يحتفلون بعيد الميلاد بقداسين أحدهما في العباسية بالبابا شنودة و الثاني في المقطم بالبابا مكسيموس