كنيسة الانبا تكلا هيمانوت الحبشى بالزقازيق
ينقذك من فخ الصياد Ouooou13
ينقذك من فخ الصياد Ouooou13
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

المنشوراتالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ينقذك من فخ الصياد

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
بولا وديع

بولا وديع

النوع : ذكر
نوع المتصفح: : ينقذك من فخ الصياد Mn_510
الجنسية : ينقذك من فخ الصياد 114
المهنة : ينقذك من فخ الصياد Engine10
الهوايات : ينقذك من فخ الصياد Chess110
تاريخ الميلاد : 19/01/1986
الكنيسة او الابراشية : : البطل مارجرجس عين شمس

ينقذك من فخ الصياد Empty
مُساهمةموضوع: ينقذك من فخ الصياد   ينقذك من فخ الصياد I_icon_minitime25/11/2010, 1:14 am

الاسم م. ن. لا اريد زكر الاسم
انا كنت فى الجيش وفى مرة كنت خرجت خارج الوحدة والتحريات العسكرية مسكتنى وكنت خايف جدا واخدونى معاهم التحريات العسكرية، تم عمل محضر لي وتم تصويرى وانا مخالف وقائد وحدة التحريات امر العساكر بان يأخذونى ويعرضونى على قائد الوحدة اللى انا تابع ليها وامر العساكر انى انا لو مش تابع للوحدة ارجع معاهم تانى واتحاكم محكمة عسكرية ولو قائد الوحدة اللى انا تابع ليها وافق على المحكمة ارجع معاهم بردة واتحاكم محكمة عسكرية.
وانا رايح مع العساكر من البداية اتشفعت بالبابا كيرلس والعذراء مريم ومارى جرجس وكنت خايف جداً ورحنا لقاد الوحدة ولم يكن موجود والحمد لله انه غير موجود علشان هو لايحب المسيحين قوى والمقدم اللى كان فى الوحدة مكان العميد الحمد لله قال انى انا تابع للوحدة واستلمنى من العساكر وامر انى اتعرض على العميد بردة وكنت مش حالق دقنى والعميد كان شديد بس المقدم قال ليا روح احلق دقنك وتعالى للعميد ورحت حلقت ورجعت والعميد لم يأتي فى هذا اليوم بس انا كنت مرعوب من مقابلة العميد علشان انا عارف انة شديد وفى اليوم التالى رحت للعميد وقابلتة وقال لي انت كنت بتعمل اية خارج الوحدة بدون إذن قلت لة انى كنت بجيب شوية طلبات للوحدة وقال لية معملتش تسريح بالخروج لية قلت لهو مكنتش هلحق لأن العساكر اللى كانت شغالة كانت قربت تمشى والتسريح هياخد وقت وحكمدار الشغل قال بسرعة علشان الحق العساكر قبل ما تمشى
قال لو الحكمدار قالك ارمى نفسك قدام القطر هترمى قلت له لا وقلت انى انا خرجت اكتر من مرة وكمان العساكر زميلى خرجت كمان ومحصلش حاجة نظر لية انا خفت من النظرة دة جداً. وقال 15 يوم انا فى نفسى قلت الحمد للة وبعدين كمل وقال 15 يوم حجز وليس حبس فرحت جدا وقلت الحمد لله لان الحجز ليس له قيمة بس موضوع تعصب العميد انا تشككت فية من بعد هذا الموقف
وانا نسيت اشكر ربنا على محبتة لينا واشكر البابا كيرلس والعذرا ومارى جرجس والموضوع عدى بسلام وانا نسيت وبعد حوالى 18 شهر من خروجى من الجيش حلمت انى فى الجيش وفاتح الدولاب الخاص بي فى الجيش وصورة البابا على الملابس بتعتى اللى فى الدولاب الصورة كانت عمالة تزيد لدرجة انى شلت كمية صور كتيرة والصرة بردة بتزيد وبعدين اختى جت ووقفت مكانى وانا مشيت من قدام الدولاب مش عارف لية ورجعت تانى لقيت الصورة اتغيرت وليست صورة البابا انها كانت صورة عادية مش صورة دينية خالص ايقنت فى الوقت دة انى اللى حصل معي كان معجزة وليست صدفة وشكرت ربنا والبابا كيرلس على محبتة لينا والعذرا ومارى جرجس وان البابا كيرلس عمل معايا معجزة

بركة صلوات القديسة العذراء مريم والبابا كيرلس والشهيد مارمينا والشهيد
العظيم مارجرجس وجميع مصاف قديسية تكون معانا امين

وليرفع رب الجنود شأن المسيحين فى العالم كله

تعالوا الينا و أدعوا ألاخرين

اذكرونا واذكروا الخدمة في صلواتكم
بركة البابا كيرلس معنا كلنا
آميــــ†ـــــــين
marmora jesus
مشرفة
marmora jesus

النوع : انثى
نوع المتصفح: : ينقذك من فخ الصياد Mn_510
الجنسية : ينقذك من فخ الصياد 114
المهنة : ينقذك من فخ الصياد Collec10
الهوايات : ينقذك من فخ الصياد Writin10
تاريخ الميلاد : 16/02/1989

ينقذك من فخ الصياد Empty
مُساهمةموضوع: رد: ينقذك من فخ الصياد   ينقذك من فخ الصياد I_icon_minitime14/1/2011, 7:10 pm

مرسى جدا ربنا يعوضك
AL MALEKA HELANA

AL MALEKA HELANA

النوع : انثى
نوع المتصفح: : ينقذك من فخ الصياد Mn10
الجنسية : ينقذك من فخ الصياد 010
المهنة : ينقذك من فخ الصياد Collec10
الهوايات : ينقذك من فخ الصياد Writin10

ينقذك من فخ الصياد Empty
مُساهمةموضوع: رد: ينقذك من فخ الصياد   ينقذك من فخ الصياد I_icon_minitime8/1/2013, 3:18 pm

ربنا يبارك تعبكم

ينقذك من فخ الصياد
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» الصياد وكيس الحجارة